Welcome to puncakbikers.blogspot.com Kami adalah komuniti berbasikal dan sesiapa yang berminat untuk menyertai kami sangat dialu-alukan..

Thursday, 12 July 2012

Me-Recce Cycling Trail

Salam rider-rider sekalian..

Entri kali ini ingin berkongsi sekali lagi aktiviti Puncak Bikers dihujung minggu. Oleh kerana lokasi kami di kawasan Taman Puncak Jalil yang mempunyai persekitaran yang berbukit bukau, makanya kami suka berkayuh membuat trail untuk aktiviti 'Basikal Gunung' kami ini.. Takkan asek nak kayuh kat jalan raya je kan.. Sekali sekala ada trail offroad sendiri best jugak.

Sesapa nak join kayuh ngan kami pun boleh.. Jom2..

Jom layannnn.. :)

Dalam hutan sempat jugak kami bergambar.. hehe


Trail dalam pembikinan..

MTB = Mari Tolak Basikal


Meredah Pencawang Elektrik

Best gak tempat nih..

MTB lagi.. hehe


Jr. Puncak Bikers

Otai Puncak Bikers






So, amacam?

Jom kayuh.. hehe

2 comments:

  1. Blog sangat menarik. Wajah2 yang sangat ku kenali. Wah, ini macam depan Petronas jer nie.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih.. sebarang cadangan dan komen dialu-alukan.. :)

    ReplyDelete

Copyright ⓒ2012. All Right Reserved by Puncak Bikers Cycling Community